Nowe podejście szokuje

Po publikacji ostatniego video dostałem takiego maila.

(to video sprowokowało taką dyskusję)

Zamieszczam go tutaj, bo widzę, że moje obecne stanowisko jest szokujące dla społeczności uwodzicieli. Poniżej jest moja odpowiedź:

„Czy Ty zastanowiłeś się w ogóle co Ty gadasz ? Wiesz jaki Ty jesteś niespójny ze sobą ? Najpierw uczysz jak szybko doprowadzić do stosunku z kobietą, że to facet jest nagrodą, uczysz negować i obniżasz wartość , a teraz zamieszczasz film na którym poruszasz zupełnie inne i odwrotne kwestie co do Twoich dawnych poglądów. Wyrabiasz sobie opinię faceta, który zalicza raz za razem laski, a w filmie mówisz, że takich ludzi trzeba leczyć. A najlepsze jest to, że promujesz swój film, którego treść jest zupełnie niespójna o czym Ty mówisz. TO JAK TO W KOŃCU JEST ?”

Moja odpowiedź:

>> Czy Ty zastanowiłeś się w ogóle co Ty gadasz ?

Tak, jak najbardziej przemyślałem to, ale stwierdziłem, że lepiej będę czuł się sam ze sobą gdy to zrobię, niż będę brnął w coś co nie jest najlepszą opcją i kłamał ludzi w żywe oczy, aby dalej o mnie myśleli jak o wielkim uwodzicielu, bo ja po prostu wrażliwy facet jestem, a że sfera seksualna jest dla mnie jak jedzenie i oddychanie – normalne – to myślałem, że wszyscy, też tak mają…jednak nie.

>> Wiesz jaki Ty jesteś niespójny ze sobą ?

Właśnie, że jestem, bo pokazuję, że nie boję się tego jak postrzegają mnie inni, bo spójność z samym sobą jest dla mnie największą wartością.

>> Najpierw uczysz jak szybko doprowadzić do stosunku z kobietą, że to facet jest nagrodą

Tak, zgodzę się.

>> , uczysz negować i obniżasz wartość

Nigdy tego nie uczyłem.

>> , a teraz zamieszczasz film na którym poruszasz zupełnie inne i odwrotne kwestie co do Twoich dawnych poglądów. Wyrabiasz sobie opinię faceta, który zalicza raz za razem laski,

Tak było, ale powiedzmy, że bardziej interesuje mnie relacja, która daje mi to o  czym inni faceci mogą pomarzyć i właśnie ta umiejętność tworzenia szybko relacji opartych o szczerość i zaufanie, sprawdza się na KAŻDYM etapie gry

>> a w filmie mówisz, że takich ludzi trzeba leczyć. A najlepsze jest to, że promujesz swój film, którego treść jest zupełnie niespójna o czym Ty mówisz. TO JAK TO W KOŃCU JEST ?

Jest tak jak napisałem, dzięki za maila, będzie inspiracją jako kolejny wpis na blogu.

Nowe video – zapraszam do komentowania na youtube i na blogu.

19 myśli nt. „Nowe podejście szokuje

  1. Świetny wykład. To normalne, że im człowiek dłużej żyje tym więcej widzi, więcej doświadcza, wie więcej i dochodzi do wniosków coraz bliższych prawdy. Kiedyś myślałeś inaczej i byłeś pewny, że tak to jest na prawdę. Pożyłeś trochę dłużej i odkryłeś, że to jednak inaczej. Każdy człowiek, który potrafi przyznać się do pomyłki zamiast iść w zaparte zasługuje na uznanie. Zgadzam się, że prawie zawsze to my sami jesteśmy swoim problemem, a to co się dzieje na zewnątrz (np. relacje z kobietami) są tylko tego objawem. Dlatego uleczenia najmądrzej zacząć od zmiany swoich przekonań i przepracowania traum, zrozumienia skąd się bierze nienaturalne podejście do relacji z ludźmi i kobietami. Kiedy zlikwiduje się przyczynę skutki same przejdą.
    Bardzo ciekawy i mądry materiał.
    Dzięki i pozdrawiam.

  2. Bardzo mi się podoba. Wchodzisz głębiej bo właśnie tam są prawdziwe blokady. Podoba mi się że PUA coraz bardziej zbliża się do „duchowości” między innymi dzięki tobie. Moim zdaniem to dobra droga bo zmierza do naprawiania siebie zamiast stosowania doraźnych ściem na laski a prawdziwe problemy-blokady które siedzą głębiej i tak muszą wyjść na jaw, to tylko kwestia czasu. Szczególnie przy dłuższych relacjach z kobietami.
    U mnie ostatnio wyszła sprawa z moją zazdrością- dzięki niej dowiedziałem się wiele o sobie, zobaczyłem co we mnie siedzi mimo że myślałem że jestem totalnie luźny w tej kwestii. Na szczęście dzięki temu, że jakiś czas temu otworzyłem się na „duchowość” wiedziałem że należy pozwolić się temu pojawić w pełni- nie odwracać się od problemu bo prędzej czy później znów wypłynie. Potraktowałem swój wybuch zazdrości jako okazję do poradzenia sobie z nią raz na zawsze. I rzeczywiście to wymaga trochę odwagi żeby zobaczyć to w sobie na co zazwyczaj nie chcemy patrzeć ale okazuje się gdy to zobaczymy to stare programy-blokady okazują się puste w środku i znikają. Gdybym nie był otwarty na „alternatywną psychologię” to byłbym w ciemnej dupie. Duchowość nie gryzie – pozwoli pozbyć się wewnętrznych blokad i pokochać ludzi czyli też kobiety.
    Ciekawe dokąd jeszcze zajdziesz – życzę powodzenia!

  3. On ma rację. We wszystkich trzech filmach.

    Jak ktoś nie wierzy i woli na to patrzeć w kategoriach gry, nlsu itp. to sam na tym traci.

  4. Szkoda, że nie miałem kasy by pojawić się na P.E.N.I.S’ie, bo otwarcie stwierdzam, że przyjechałbym posłuchać co weterani mają do powiedzenia. Nie ukrywam, że podejście Feniksa mnie najbardziej interesuje bo to normalny szczery człowiek który dodatkowo jest bardzo dobry w relacjach z kobietami. A nie uwodziciel który dodatkowo jest bardzo dobrym człowiekiem. Nie jestem jakimś przeciwnikiem tekstów, wingów, historii, negów bo sam przeczytałem masę książek i to działa, tylko nie wiem dlaczego z ostatniego miesiąca na 2 kobiety w łóżku wykorzystałem może 5% tego co wykorzystywałem wcześniej, nawet nie kochając się z kobietą, ewentualnie dochodząc do 1 bazy. Mój wykładowca na psychologii społecznej powiedział kiedyś o NLP coś takiego -”osoby po kursach NLP, są jak małpy uzbrojone w kałachy” i tak jest z PUA. Nie potrafisz trafić do puszki z wiatrówki, to bierzesz kałacha, wyrzutnie rakiet, granaty i wyglądasz śmiesznie niszcząc wszystko dookoła nadal celując do puszki, kończy się amunicja i znowu stoi puszka bo zamiast trafić w puszkę niszczysz otoczenie i tracisz czas. Metafory metaforami, ale gdybym 2 lata temu jak pierwszy raz odbyłem jakiśtam kurs o tematyce uwodzenia, wybrał ofertę Feniksa to uniknąłbym tej fazy „udawania playera”, a poprostu był człowiekiem który uwodzi kobiety bo jest to dla niego normalne. Szkoda, że takich ludzi się w Polsce nie promuje, a promuje się ten cały chłam osób które zajebali coś o Mysterego, coś od De Angelo, coś od Jeffersa, coś od BadBoya, coś od Davida X. Człowiek takich słucha i potem sam sobie myśli, że żeby zdobyć serce pięknej i wartościowej kobiety potrzebuje ją negować, opowiadać niestworzone historie, być mistrzem tańca, być wspaniałym mówcą i błądzi…

  5. Naprawdę bardzo fajne prezentacje. I rzeczywiście wielu facetów próbuje „polować na króliki haubicą”. To jest kompletnie bez sensu chyba że wycelują ją sobie w łeb. Moim zdaniem tak naprawdę uwodzenie a raczej nazwał bym to w końcu szczęśliwe życie z kobietami powinno zacząć się od poukładania swojego życia. Mam tutaj na myśli stanie się niezależnym i pewnie trzymać stery własnego życia. Jeżeli ktoś mocno stoi na ziemi i kontroluje wszystkie aspekty własnej egzystencji to uwodzenie sprowadza się prawie tylko do wykorzystania możliwości jakie daje nam świat. Prawda jest taka że kobiety mażą o mężczyznach zdecydowanych których nie da się życiowo wykoleić. A jak ktoś nie potrafi trzymać sterów własnego życia to jak może oczekiwać że jakaś kobieta będzie chciała brać w czymś takim udział !? Prosty przepis: ogarnąć sobie życie tak jak naprawdę chcemy aby wyglądało; spędzać czas z ludźmi; starać się wykorzystać możliwie każdą okazje do poznania kobiety. Kto się ze mną nie zgodzi?

  6. Złota metoda : 1 Podchodzisz 2 Gadasz (nie spierdala ) 3 Dotykasz (nie spierdala ) 4 Bierzesz na kwadrat (nie spierdala ) 5 RUCHASZ :)

    Nie mogę się doczekać kiedy sprawdzę to w praktyce :)

    pozdro Feniks

  7. …jak zwykle mocny materiał, tylko niektórzy zadali sobie mało trudu aby zrozumieć
    hmm…widocznie myślenie boli !?
    Warto poznawać atrakcyjne kobiety ,takie które sprawią że my będziemy czuli się
    szczęśliwi…wtedy sex inaczej smakuje i jest fajna relacja.
    panowie! jeżeli kręci was tzw,,wymuszony sex” to lepiej idźcie do prostytutki, zaoszczędzicie czas , pieniądze i niepotrzebny stres!
    Każdy z nas ma wybór , ale nie każdy o tym wie..
    Z doświadczenia wiem, że lata praktyki zmieniają nasz światopogląd a tym
    samy stajemy się lepsi w kontaktach z kobietami jakby doskonalsi..
    i właśnie to daje nam większą satysfakcję na płaszczyźnie kobieta-mężczyzna

    Pozdrawiam

  8. Mozna mowic ze Feniks jest kontrowersyjny, wulgarny, chamski ale kto jak kto, mowi po prostu sprawdzone i prawdziwe rzeczy, a chyba to jest najwazniejsze jesli czytamy/ogladamy cos dotyczace uwodzenia. Nie kumam kolesi ktorzy mają za złe ,,wulgarne podejscie do tematu” czy inne bzdety. Coz, trzeba sie pogodzic ze zabawa jaką jest uwodzenie kobiet wymaga silnej psychiki i często ciosu miedzy oczy.
    Wrzucaj więcej.

  9. Witaj,

    Świetne wideo. Szczególnie dziękuje za instrukcje na koniec. :-) Warta zapamiętania. :D W dodatku łatwiej zapamiętać zabawne elementy :)

    Tak jak mówisz, grunt to zrozumieć siebie i otworzyć się na świat, zwolnić negatywne blokady. :-)

    Gorąco pozdrawiam,
    Marcin Korbiel

  10. Rafał to swoją drogą. Przez samorozwój chciałem żeby moje życie wyglądało zbyt pięknie i do tego dążyłem chcąc być ekspertem manipulacji w sprzedaży i byłem tym najlepszym sprzedawcom w corpo którego za przemądrzałość nikt nie lubił, czy naprawdę tego chcemy?

    Sukces tkwi w rzeczach które są proste. Chcesz być z kobietom z którą jesteś szczęśliwy i być szczęśliwy z samym sobą, czy do tego potrzebujesz „idealnego życia”? Czy nie za bardzo myślimy o tym, żeby było zbyt zajebiście?

    Czy szukasz dziewczyny która jest idealna? Jeśli tak to powiem Ci, że po szkoleniu u Feniksa przespałem się z 10-tką, która jest idealna, a zdygany przed spotkaniem napisałem sms-a do wróżki, która odpisała mi -”zachowuj się normalnie”(serio). Przychodzę na spotkanie i zaczynam aktorzyć(chciałem pokazać, że jestem wyluzowany), a dziewczyna do mnie „po co grasz?”. Ta kobieta jest idealna, ale nie idealne nas kręcą, tylko ta z którą jestem szczęśliwy. Czyli normalna ładna kobieta z którą czuje się dobrze i pierdole że to nie jest HB10, tylko HB8. Serio, ta skala jest do dupy, a i tak z 8-mką mam lepszy seks niż z 10-tką…)

    Więc skoro sami nie chcemy idealnej kobiety, to po co sami mamy być idealni?
    Dla innych?

  11. …poprzez lata doświadczeń prób i błedów dobry rozwijajacy sie trener odnajduje najlepszą droge do celu. Dla tych którzy nie rozumieją zagadnien : Pickup artist describes a man who considers himself to be skilled, or who tries to be skilled at meeting, attracting, and seducing women.
    Artysta – osoba tworząca (wykonująca) przedmioty materialne, lub utwory niematerialne mające cechy dzieła sztuki.

    Artysta – twórca tym różni się od rzemieślnika – odtwórcy, że swoje dzieła tworzy w oparciu o własną koncepcję, nadając im niepowtarzalny charakter. Dzięki temu dzieła znanych artystów (Feniks) rozpoznawane są bez potrzeby oglądania ich sygnatur.

    Ja tam byłem widziałem słyszałem i stosuje wielkie dzięki

  12. W nagraniu mówisz, że mężczyźni nie mają problemu z kobietami tylko z samym sobą. Czy wobec tego takie osoby nie powinny udać się psychoterapeuty, który statystycznie rzecz biorąc mam większe kwalifikacje do wydobywania traum i ukrytych problemów niż trener uwodzenia?

    • po pierwsze wzrost świadomości, że można skorzystać z takich opcji i jest to ok, poza tym szkolenia z uwodzenia są wtedy o wiele, o wiele efektywniejsze gdy osoba jest dobrze poukładana wewnętrznie

  13. Feniks , wszystko spoko, ale wiesz, jest jeden problem, musisz ograniczyć węglowodany , a jeszcze lepiej będzie jak wrzucisz w dietę węglowodany złożone typu ryż brązowy, makaron razowy … strasznie widać u Ciebie, że masz duży bagaż z przodu (ale nie doświadczeń) w dodatku ten sweterek, trochę wsński ;/ zacznij biegać i będzie git sylweta !!! Pozdro z Wrocław Seduction and PUA.

  14. Feniks, wszystko spoko, ale jest jeden problem !!! Musisz ograniczyć węglowodany, a najlepiej będzie jak przejdziesz na węglowodany złożone typu ryż brązowy bądź makaron razowy. Strasznie widać, że z przodu masz duży bagaż, w dodatku w tym swetrze. O 6 pobudka i puas idzie biegać !!! Popracuj nad tym. Pozdro z Wrocławia Seduction and PUA. Hans.

    • No właśnie bagaż nie jest kwestią samego braku ruchu, bo na to nie mogę narzekać. Poszedłem na badania i wyszło kilka spraw, które decydują, że brzuch jest mimo diety i ćwiczeń, dlatego przystopowałem z wieloma rzeczami.

  15. Witam wszystkich Panów :-)

    po obejrzeniu video i przeczytaniu Waszych komentarzy, jest mi niezmiernie miło jako kobiecie, dowiedzieć się, że chcecie budować dobre relacje, zgłębiać ich tajniki, wiedzieć, jak dbać o kobietę, jak sprawić, żeby dobrze się czuła w Waszym towarzystwie. Jestem bardzo mile zaskoczona tym, że dostrzegacie wartość szczerości, wartość pokazania siebie prawdziwego, bez ściemy i zbędnych kłamstw. To super uczucie poznać mężczyznę, który wie, jak sprawić kobiecie przyjemność i jednocześnie jest otwarty, szczery właśnie i prawdziwy. Spędzanie czasu z takimi mężczyznami sprawia kobietom niesamowitą frajdę.

    Zatem, Panowie, nabywajcie wiedzę, korzystajcie z niej w praktyce i pamiętajcie, że wartościowe kobiety czekają właśnie na Was, nie na pseudo macho…

    pozdrawiam serdecznie Was wszystkich oraz autora wykładu :-)
    Kawał dobrej roboty!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>